Вантажоперевезення до 5 тонн на Mercedes-Benz Actros недорого по Києву
Кабіни нового вантажівки Mercedes-Benz Actros, який здійснює вантажоперевезення по Києву 5 тонн, забезпечують високий рівень комфорту для водія при виконанні вантажних перевезень. Їх пропонують в чотирьох варіантах: стандартна - S, для поїздок на середні відстані - М, для дальніх поїздок - і, нарешті, особливо комфортабельна - LH типу Megaspace. Остання, при тій же внутрішньої висоті, що і кабіна L - 1,92 м (це дозволяє будь-якому водієві пересуватися в повний зріст) має гладкий, без виступаючого моторного тунелю, стать і додаткове обладнання. Внутрішнє планування кабін розроблена з урахуванням новітніх досягнень ергономіки. Одна з головних новинок в інтер'єрі далекобійна кабіни - спальна полиця. Завдяки хитромудрому висувається пристосуванню, її ширину можна без праці збільшити з 60 до 75 см. Крім того, вона складається з трьох окремих, незалежно відкидаються секцій, що створює безсумнівні зручності для організації внутрішнього простору в кабіні.
Разюча зниження експлуатаційних витрат досягнуто завдяки досконалості конструкції заново розроблених двигунів, трансмісії і провідних мостів. Їх пробіг до капітального ремонту складає, ні багато ні мало, мільйон кілометрів! Надзвичайно зріс і сервісний інтервал: технічне обслуговування машини тепер проходить не через 45 000, а через 100 000 км. А сервісна електронна система Telligent істотно знижує обсяг і час щоденного огляду: бортовий комп'ютер контролює рівень палива і охолоджуючої рідини, а також масла в двигуні і в гідропідсилювачі керма; він також стежить за станом повітряного і паливного фільтрів, акумуляторних батарей, гальмівної системи і т. д.
Фірма Mercedes-Benz має величезний досвід у створенні дизельних двигунів. У розробленій для вантажівок Actros двигунів новий, 500-й, серії застосовані цілий ряд прогресивних рішень. Це ще один великий крок у розвитку їх конструкції. Так, наприклад, новий V-подібний 6-циліндровий дизель ОМ 501LA нижче і коротше рядний «шістка» попереднє покоління, приблизно рівний по потужності. Особливістю двигунів серії 500 є новий процес згоряння, розроблений самою фірмою Mercedes-Benz. Кожна форсунка тепер має вісім точок уприскування, розташованих в два ряди (по чотири в кожному), що дуже добре для вантажного таксі. При високих оборотах двигуна тиск упорскування може доходити до 1800 Бар. Все це в поєднанні з системою наддуву, що має проміжне охолодження повітря, забезпечує найбільш повне згорання палива. Двигуни відрізняються економічністю. Електронна система Telligent, керуючий уприскуванням палива, забезпечує оптимальний склад суміші при будь-якому числі оборотів колінчастого валу.
У порівнянні з моторами попередньої серії витрата палива знизилася на 2-7%, в залежності від режиму руху. Зменшився також рівень шуму і кількість шкідливих викидів в атмосферу. Двигуни серії 500 - V-подібні, з чотирма клапанами на циліндр. Вантажне таксі підтримує такі тенденції і розробки, тим що дає зелене світло цим машинам в рядах компаній. Вони випускаються в двох основних варіантах. 501LA мотор на ОМ - 6-циліндровий, робочий об'єм 12 л має чотири модифікації: 313, 354, 394 і 428 л. с. Інший мотор, ОМ 502LA, вже 8-циліндровий 16-літровий. У нього три модифікації: 476, 530 і 571 л. с. У всіх названих вище двигунів максимальна потужність досягається при 1800 об. / Хв. Actros не тільки зручний, економічний, потужний. Це ще і безпечний автомобіль. Одним з ефективних засобів активної безпеки є дискові гальма з внутрішньою вентиляцією на всіх колесах. Керована електронна система Telligent, вони забезпечують мінімальний гальмівний шлях. Високий рівень пасивної безпеки забезпечує міцна кабіна, яка успішно пройшла цикл випробувань. В якості додаткового обладнання в ній можна змонтувати надувну подушку для водія і самонатягається ремені безпеки.
Вдалого Вам переїзду з "Go-get-gadget.blogspot.com"!
+38 099 203 95 44
+38 073 162 54 58
+38 073 162 54 58
Кабіни нового вантажівки Mercedes-Benz Actros, який здійснює вантажоперевезення по Києву 5 тонн, забезпечують високий рівень комфорту для водія при виконанні вантажних перевезень. Їх пропонують в чотирьох варіантах: стандартна - S, для поїздок на середні відстані - М, для дальніх поїздок - і, нарешті, особливо комфортабельна - LH типу Megaspace. Остання, при тій же внутрішньої висоті, що і кабіна L - 1,92 м (це дозволяє будь-якому водієві пересуватися в повний зріст) має гладкий, без виступаючого моторного тунелю, стать і додаткове обладнання. Внутрішнє планування кабін розроблена з урахуванням новітніх досягнень ергономіки. Одна з головних новинок в інтер'єрі далекобійна кабіни - спальна полиця. Завдяки хитромудрому висувається пристосуванню, її ширину можна без праці збільшити з 60 до 75 см. Крім того, вона складається з трьох окремих, незалежно відкидаються секцій, що створює безсумнівні зручності для організації внутрішнього простору в кабіні.
Разюча зниження експлуатаційних витрат досягнуто завдяки досконалості конструкції заново розроблених двигунів, трансмісії і провідних мостів. Їх пробіг до капітального ремонту складає, ні багато ні мало, мільйон кілометрів! Надзвичайно зріс і сервісний інтервал: технічне обслуговування машини тепер проходить не через 45 000, а через 100 000 км. А сервісна електронна система Telligent істотно знижує обсяг і час щоденного огляду: бортовий комп'ютер контролює рівень палива і охолоджуючої рідини, а також масла в двигуні і в гідропідсилювачі керма; він також стежить за станом повітряного і паливного фільтрів, акумуляторних батарей, гальмівної системи і т. д.
Фірма Mercedes-Benz має величезний досвід у створенні дизельних двигунів. У розробленій для вантажівок Actros двигунів новий, 500-й, серії застосовані цілий ряд прогресивних рішень. Це ще один великий крок у розвитку їх конструкції. Так, наприклад, новий V-подібний 6-циліндровий дизель ОМ 501LA нижче і коротше рядний «шістка» попереднє покоління, приблизно рівний по потужності. Особливістю двигунів серії 500 є новий процес згоряння, розроблений самою фірмою Mercedes-Benz. Кожна форсунка тепер має вісім точок уприскування, розташованих в два ряди (по чотири в кожному), що дуже добре для вантажного таксі. При високих оборотах двигуна тиск упорскування може доходити до 1800 Бар. Все це в поєднанні з системою наддуву, що має проміжне охолодження повітря, забезпечує найбільш повне згорання палива. Двигуни відрізняються економічністю. Електронна система Telligent, керуючий уприскуванням палива, забезпечує оптимальний склад суміші при будь-якому числі оборотів колінчастого валу.
У порівнянні з моторами попередньої серії витрата палива знизилася на 2-7%, в залежності від режиму руху. Зменшився також рівень шуму і кількість шкідливих викидів в атмосферу. Двигуни серії 500 - V-подібні, з чотирма клапанами на циліндр. Вантажне таксі підтримує такі тенденції і розробки, тим що дає зелене світло цим машинам в рядах компаній. Вони випускаються в двох основних варіантах. 501LA мотор на ОМ - 6-циліндровий, робочий об'єм 12 л має чотири модифікації: 313, 354, 394 і 428 л. с. Інший мотор, ОМ 502LA, вже 8-циліндровий 16-літровий. У нього три модифікації: 476, 530 і 571 л. с. У всіх названих вище двигунів максимальна потужність досягається при 1800 об. / Хв. Actros не тільки зручний, економічний, потужний. Це ще і безпечний автомобіль. Одним з ефективних засобів активної безпеки є дискові гальма з внутрішньою вентиляцією на всіх колесах. Керована електронна система Telligent, вони забезпечують мінімальний гальмівний шлях. Високий рівень пасивної безпеки забезпечує міцна кабіна, яка успішно пройшла цикл випробувань. В якості додаткового обладнання в ній можна змонтувати надувну подушку для водія і самонатягається ремені безпеки.
Вдалого Вам переїзду з "Go-get-gadget.blogspot.com"!